dimarts, 10 de novembre del 2009

freakikomori o sitel identifícate tu

(leave the matrix)

Benvinguts a matrix, ja esteu totes identificats, espanya ja ha fet els seus deures de control social i ja està llesta (tot i tenir la pitjor economia) per formar part dels eue. Drets vulnerats ratificats per sentències del TEDH (Tribunal Europeu dels Drets Humans) en contra l'estat espanyol.

Ja s'ha acabat el termini del identifícate, el plà que representa la volta de rosca addicional socialista al pèrfid plà de control social iniciat pel PP. Ha estat el complement ideal del llavors iniciat i avui en marxa sistema sitel.

Als instigadors del pp ja els ha explotat l'arma a la mà (vegis Gurtels diversos) i ells mateixos han desvelat i desautoritzen la "secreta" arma, que no és més que un programa informàtic pel qual oficialment es diu haver pagat més de 9 milions de neuros, apel·lant a la seva inconstitucionalitat i vulneració de drets i llibertats.

L'Identificate, fruit dels actes terroristes del 11-m, obliga a posar nom cognoms i dni a tota targeta gsm de telefonia o dades, per tal d'evitar actes com els mencionats. En aquells atacs, però, les bombes tenien un detonador amb un telèfon mòbil amb l'alarma posada, que en sonar i encendre's el telèfon les feia detonar. Per tant, podria fer-se el mateix amb un telèfon mòbil sense ficar-hi cap targeta, dons no ha de trucar ni de rebre trucades o sms. I per tant l'excusa principal per a fer la llei queda fàcilment rebatuda.

En canvi té molta explicació si saps que tens aquesta tecnologia (quina sorpresa es debien endur quan els socialistos van arribar al poder), amb la que realitzar seguiment complet d'algú si aquest porta el seu telèfon que ja ha estat degudament identificat. I no exagero gens quan dic seguiment complet. Eus aquí la llista d'informació que recapta el catxarret:
+Dades de trucades: llista completa de trucades amb hores i temps
+Dades de posicionament: consultant quines antenes han donat cobertura a aquell numero, es pot saber on estava, i si hi havia més gent al lloc. És pot triangular en temps real i així veure la ruta que està fent un número.
+Dades del terminal: per saber tots els mòbils que ha usat la mateixa targeta, o totes les targetes que s'han ficat en un mòbil.
+Continguts: es poden copiar la veu de les trucades i text de smsos o inclòs e-mails enviats i llegits amb el telèfon. També es pot saber si s'han consultat planes web i quan.
... t'imagines alguna altra prestació?

A més el problema que denuncia molta gent (l'associació d'internautes, l'Agència Catalana de Protecció de Dades, i molta gent més) és de la falta de regulacions que donin garanties de fiabilitat de protecció de dades i d'intimitat.

Per entendre-ho, tan sols cal comparar la quantitat de dades que pot arribar a recopilar el mencionat programet amb l'any de la llei "Ley de Enjuiciamiento Criminal (el artículo 579, modificado en 1988)" que és el que regula quan es pot limitar el dret al secret de comunicacions.

De l'any 88!, només els més avançats podien imaginar una tecnologia així. Tot i que hi ha altres regulacions; la Ley 32/2003 General de Telecomunicaciones (artículos 33 y 35); la Ley 25/2007 de conservación de datos; y el Real Decreto 424/2005; no compleixen amb senzilles demandes del TEDH i els altres, com podrien ser fer un catàleg de delictes pels quals es pot punxar un telèfon, el temps que aquest pot estar punxat, o com es verifica la autenticitat d'aquesta prova.

Veiem dons, per on falla el sistema. És a dir, perquè vulnera drets i llibertats i a sobre no emet proves judicials fiables:
*Els jutges no supervisen "els punts d'escolta". S'emeten unes ordres que algú ha de posar en un ordinador en aquests punts. I qui és aquest algú? normalment forces de seguretat de l'estat, o persones que treballin en els departaments de seguretat de companyies telefòniques, molts ex-polis, ex-milicos, ex-bla. Quines garanties hi ha que es limitin a usar-lo sota autorització judicial? Cap. Tot i que les escoltes sense autorització són delicte, son raríssimes les condemnes per escoltes il·legals.
*Manipulació de dades a l'origen. Com ara manipular les bases de dades de la companyia telefònica i afegir trucades. En teoria aquestes tenen departaments de seguretat, però si és dirigit per un ex membre dels serveis d'informació, qui garanteix que no siguin aquests mateixos "serveis" qui manipulin dades? Qui ho demostra? I el contrari?
*Manipulació a posteriori. Si al jutge li arriba un document, com a molt electrònic, que és la llista de trucades que s'han obtingut mitjançant aquest sistema, no hi ha cap garantia de que aquesta informació no ha estat alterada i que és exactament la mateixa llista que va donar l'ordinador del sistema.

Encara que pugui semblar increïble, està documentada una manipulació en una llista de trucades del sumari de l'11-M, on algú va canviar uns números per uns altres abans de passar-la al jutge.
A més, el més espaterrant és que la poca legislació que regula aquest tema, parla d'escoltes telefòniques i llistes de trucades, però no de posicionament, ni trobades, ni cap de les noves prestacions de sitel, que segurament violen totes les lleis del dret a l'intimitat. O és que dret a escoltar un numero vol dir dret a saber en tot moment on està? I saber on està un numero amb el que el sospitós ha parlat un quart, i el sistema l'ha afegit automàticament a la llista de 50.000 números que és capaç de monitoritzar alhora, no vulnera clarament el seu dret a l'intimitat?

I posats a especular amb el funcionament automàtic de l'andròmina (no oblidem que és un programa informàtic, que està en continuu funcionament) esperem que no tingui un funcionament gaire carnívor, dons de ser així crec que conec alguns d'aquest 50.000...

Recordant que feia aquest bloc per a posar enllaços, a part de parres, i si llegint fins aquí em consideres extremadament conspiranòic, eus aquí una llista d'e-noticies relacionades:

Un sindicato policial pide más control de los nuevos aparatos de escucha

http://www.elmundo.es/elmundo/2009/08/07/espana/1249661484.html

El director del CNI nos alerta: "Cuidado con la información sensible de los SMS"

http://www.libertaddigital.com/nacional/el-director-del-cni-nos-alerta-cuidado-con-la-informacion-sensible-de-los-sms-1276373900/

Ningún móvil escapa ya al ‘oído’ de Sitel

http://www.intereconomia.com/noticias/ningun-movil-escapa-ya-al-%E2%80%98oido%E2%80%99-sitel

sense comentaris, l'intenció... la font

i la "bona"...

Fiscal del TSJM avisa de que los datos que aporta SITEL no sirven como prueba y podrían invalidar el proceso

http://www.europapress.es/madrid/noticia-fiscal-tsjm-avisa-datos-aporta-sitel-no-sirven-prueba-podrian-invalidar-proceso-20091107121358.html

jojojo

I el pitjor de tot? que la AEPD (Agencia Expanyola de Protección de Datos) que té registres de LOCUPOL i GCVOX (sistemes d'escolta de la policia i guardia civil respectivament) aparenti no tenir fitxers relacionables amb el sitel. O que els criminals que vulguin malignejar via mòbil, sols hauran d'adquirir la prepagament a algun país veí?...nosé

No puc tancar aquesta entrada sense enllaçar l'associació d'internautes, que ha fet el millor seguiment del tema aquí (http://www.internautas.org/pagweb/15.html) i a la més formada opinió en contra que he trobat, http://www.miguelgallardo.es/sitel.pdf, fonts en les que he basat aquesta entrada.

I és que com s'està posant el món, a vegades venen ganes de tancar-se a fer el freak a l'habita, i consultar la xarxa amb un wifi qualsevol. Com deu estar el que juga amb aquesta cara joguina, això si, aquest voyeureja 8 hores al dia amb sou i impunitat de l'estat...

... recordeu d'agafar l'hàbit de saber deixar el telèfon a casa ;)

salut!


dimecres, 4 de novembre del 2009

barna crema!!

(no es poden transportar líquids inflamables en avió)

Quan comença a ser oficial que ja no ens servirà baixar a barna a protestar, ni a la delegació del govern, ni allà a on deu va deixar l'espanydenya dels madriles, sinó a brusel·les a entre 4 i 5 vegades més lluny i kilometratges de 4 xifres, encara hi passen coses importants a l'altre costat de la muntanya.


Si és la capital del tracte de les mentides, que quedi clar almenys.
http://www.kaosenlared.net/noticia/barcelona-activistas-bloquean-salida-cumbre-sobre-cambio-climatico

Parlaré de kriptonita (àlies cannabis sinó has vist l'entrada anterior), una crida al autocultiu explicant les maneres més segura (legalment), més barata, i la més fàcil, fiable i al gust, de plantarla.
Començant per la última opció, comprant llavors, poden ésser feminitzades, amb gustos i efectes a la carta, dons existeixen moltes empreses que comercialitzen aquest tipus de llavors. Inclus del nostre funkinpaís. Entre 6 i 15€ la llavor feminitzada (nena segur).
La forma més barata, sens dubte, comprant menjar per a ocells de super, a menys de 50 cèntims

un paquet de un Kg, de una mescla com la que d'aquí damunt, on un percentatge important són canyamons, àlies llavors de cannabis sativa - cannabis indica mesclada en la proporció de l'adaptació natural al lloc on es cultivi.
Garanteix després de criba de plantes molt bons resultats, hi ha forces fòrums que en parlen.
Per què són aquí els canyamons? Dons per que són m0lt saludables. Per menjarles directament no, sinó ets un ocell clar, són molt dures, però si germinades o l'oli que s'en treu.

Font natural d' omegues 3 i 6, poliinsaturats i altres complements que tant bé van al cos, i aquest no es capaç de generar. Només en tenen en quantitat altres vegetals, com ara la soja o les baies de goji. :P Porta a pensar que menjar-ne és intel·ligent, sobretot si són de cultiu ecològic, la opció intel·ligent pel planeta i la salut, i es poden aconseguir per uns 6-10€ el Kg de canyamons de cultiu ecològic certificat per la unió europea.
Com? Certificat per la unió europea? Dons si, i subvencionat. I és que també va bé per combatre el canvi climàtic. La planta de cannabis és de les que més CO2 fixa, dons li va molt bé per desenvolupar-se. Per tant, la plantació massiva de cannabis absorbeix grans quantitats d'aquests gasos, i només per això i sense tenir en compte les múltiples aplicacions que té i podria tenir (que també ajudarien a reduïr emissions) ja està subvencionada. A més, com de tots els productes que ho demanin, en certifica, si s'escau, que han estat obtinguts mitjançant mètodes d'agricultura ecològica.

El que porta a la última categoria, la més segura, i és que una empresa, holandesa evidentment, comercialitza un pack de 100g de llavors certificades per l'ue, amb un certificat que permet plantar-les per tal de "combatre el canvi climàtic".

Així que quan vingui un membre de les forces de seguretat de torn a dirli, "senyora això que fa..." aquest li pugui contestar: "senyora agent, tinc un certificat de la ue que m'ho permet" i clar com que em cagava per que en breu serem els eue, segur que per la temporada 2010 això ja té una fotuda validesa legal sèria.

Tothom a plantar, i a sortir al carrer!

dilluns, 26 d’octubre del 2009

perfum de kriptonita, de la millor collita




Molt per dir i un hàbit a reprendre, començo l'entrada amb títol de frase del Ro, l'altre 50% cantant dels ATV,de la cançó amb colabo la il·lusió és finikitu de les ganes, autèntic temazo...
Felicitats per l'aventura a ny city http://www.3cat24.cat/video/1579039 (ah, la pública del pais, amb publicitat dels cotxes que entre totes paguem...)

A unaltre nivell, en la línia la columna de la dreta, erets a barna aquest dissabte i la vas sentir cremar? Policia, helicopters, desperdici de mitjans... era el clam per la llibertat d'Amadeu Casellas, en una manifestació que va començar segrestada a la Rambla del Raval, i va acabar a pals, al comercial portal de l'Angel.
Pals per gent que estava reclamant llibertat per algú que porta vintimolts anys per haver robat, una quantitat irrisòria, comparada amb la de Millets, Camps i d'altres energúmens. Això si el primer humil però revolucionàri, i el segon fill de casa bona, dirigent empresarial i d'una institució cultural suposadament seriosa, amb una creu de sant jordi, i que sembla que no arribarà a entrar a presó. Pesen més les idees que els zeros de la xifra total del que has robat? Segueixen pesant més les idees, quan en el primer cas el robat és un banc, i els senyors pseudopolítics institucionals que no van a presó ens roben a tots?

I pels comentaris sobre Veneçuela, enllaços personals i virtuals es fonen en el següent documental:
Enjambre, las reglas han cambiado
por Guarataro

o bé baixa'l aquí
Mmm... crec que el que deies ho he vist al docu de boca d'en bush?
jajaja ;)

Megaupblaforever. Partint del que ahir va sortir tot sopant, Es poden trobar fàcilment a 200 persones amigues, diguem afins, que estan disposades a pagar un leuro per a ser usuari megaxaxi per tota la vida, i sinó jo proposo que comenci la recapta aquí ja!

Qui sap que pasarà abans, una nova entrada d'aquest bloc, o 200 persones posant el leuro de marres?
Els que estigueu disposats a posarlo no patiu per aquest últim comentari, no haurem de pagar fins que no siguem 200!

La foto, del títol de l'entrada, kriptonita de la millor, Blueberry Biodinàmica, cuidada amb molt d'amor a ca les nenes i evidentment destinada al consum pròpi dels cultivadores. Estrena tag.
Baixo al carrer com si fos la meva habita...
Salut!

dilluns, 12 d’octubre del 2009

dels més foscos dels clars

A NEW HOPE (Una nova esperança)
Temps agitats i tenebrosos, però els contraatacs encara existeixen...

Massa agitació i indignació m'han omplert els últims mesos, estiu i festes han contribuït en el meu afany per extendre vincles físics més que no els virtuals, almenys públicament.
Així dons l'entrada té el recull dels per mi més importants moments de la lluita als últims temps, recopilats a la xarxa però esdevinguts al món real.

Bagua, Perú, la lluita dels pobles indigenes per protegir la seva mare selva, els costa varies vides i estat d'exepció.
http://www.youtube.com/watch?v=DjBFat1YoNk&NR=1

imatges dels enfrontaments tal qual, sense editar
http://www.youtube.com/watch?v=w05nZd1Y9Co&NR=1
el que hi digueren els liders de les tribus amazòniques


Hondures... millorant la tàctica venezuela?

http://www.kaosenlared.net/noticia/honduras-golpistas-aumentan-restricciones-libertad-expresion gran cobertura la de kaos a ki no puc sino felicitar un cop més.
El poble en lluita sempre té la raó, sinó no lluitaria...

I per posar alguna cosa positiva i que fa temps tinc ganes de posar, l'enllaç per escoltar la versió del Pau d'At Versaris del que a va passar a Veneçuela, del seu nou disc que carrega piles A cada Passa
http://www.youtube.com/watch?v=A1_zjUhSmqY

m'encanta el nou disc i no puc a part de felicitarlos a ells i els que l'han fet possible, recomanarlo a totes, tot dient que on aquesta totes es poden escoltar. Però compreu-lo si us agrada, no? jo ja el tinc ;)

Pittsburg, "noves tecnologies" defensen els poderosos

Catxarrets com aquest utilitzava la policia a les manifestacions contra el g-20 del setembre,
http://www.youtube.com/watch?v=zFLFWmXdMZY ,
http://www.youtube.com/watch?v=hMsUJlzGE4Y&feature=related
Un aparatet d'allò més agradable ja usat a Gaza, Georgia, i d'altres llocs però no per aquí (per sort), inclós es deia se'n havia vist recentment algun prop de l'embaixada brasilenya d'Honduras.

Grip a, vacunació o assessinat en massa premeditat consentit?
I precisament amb aquest últim tema m'adono del que explica el títol, de la lluita que parlava, més enllà d'ideologies, religions i mètodes d'organització social, existeix un bé i un mal, i la gent que fa el mal o no li importa usar mètodes maliciosos per imposar-se sobre els altres.
I els bons, tots les que creiem que tots som iguals i que tenim els mateixos drets i obligacions com a espècie en vers nosaltres mateixes i la terra que ens acull. I això em porta a parlar del vídeo de la monja.
http://vimeo.com/6790193
I és que per primer cop estic totalment d'acord amb una monja (tot i que és doctora en medicina pública) per molt i que no pugui compartir el que sigui monja. La qual cosa em va portar a pensar que tots els que volem el bé som al mateix bàndol, i que ens hem de posar les piles per a coordinar-nos i fer un front comú real.
I també per aquest vídeo i tema el subtítol, el vídeo aquest de la monja, top visites de la xarxa des de fa 15 dies, tot i l'idioma... Però també per que han sortit moltíssims científics, metges, responsables de salut pública, i gent a títol individual fent us de la xarxa han posat el crit al cel amb el tema de la suposada pandèmia i vacunació preventiva i tòxica de la grip A.
Si només ets consumidor de mass media (deixam dubtar-ho, si ets aquí encara) potser no n'hauras sentit a parlar, Amb qui estan (o potser hauria de dir de qui són) els grans grups de comunicació? .
El cas és que l'enfocament general segueix essent el d'inspirar temor irracional a la població per tal de sotmetre estats i persones als interessos de uns pocs, als que no els importa espantar, enmalatir i fins matar a pobre gent innocent. Mentida? Aquí una llista d'interessants enllaços relacionats.

http://antimperialista.blogia.com/2009/100101-la-ciudadania-se-moviliza-contra-la-gran-estafa-de-la-gripe-a..php

http://albertilandia.blogspot.com/2009/09/yo-no-me-vacuno.html

http://antimperialista.blogia.com/2009/082401-los-fabricantes-de-la-vacuna-de-la-gripe-a-tendran-inmunidad-si-esta-tiene-efect.php

http://karbolarium.blogspot.com/2009/10/campanas-por-la-gripe-ransfel.html


http://redjedi.foroactivo.net/pandemia-el-nuevo-virus-del-new-world-order-f45/insumision-a-la-vacuna-t1709.htm#10929

http://www.contraindicaciones.net/2009/05/para-los-que-creen-que-se-van.html#more


i unes tantes més que després de recopilar m'ha fet pal posar, tampoc cal ser tant pesat i si algú vol mes informació està la granGusqueda...

Apa, intentaré reprendre l'hàbit parlant de coses més agradables...
que la força us acompanyi
salut!

divendres, 15 de maig del 2009

fer tard al paradís


Si déu va oferir a l'home la vida perpètua al paradís, a canvi de la ridícula condició de no menjar les fruites d'un arbre, prohibit. Dons que devia oferir el diable per que tal fruita fos tant temptadora? El coneixement absolut? La vida eterna? Ambdues? El cas és que no era res material, dons al paradís no calia res i és tenia tot el necessari sense esforç, i tampoc existien estructures de poder-sotmissió. I el que també sembla clar, és que tot i tot això, la llei va ser violada, la fruita menjada i el paradís va desaparèixer.
És evident que és una història, un mite, una al·legoria de la vida, que no va passar tal qual, però si que explica una cosa que passa als homes... resulta que des de temps inmemoriables.
Traslladat al dia d'avui, el que diuen els de Zeigeist (veure unes entrades enrrera) i a la brutal pel·lícula que avui enllaço... We feed the world. (Nosotros alimentamos el mundo). On un alt carreg de Pioneer, empresa de les més importants en la venta de llavors transgèniques, explica que el món que ells s'estan carregant amb les seves polítiques, avui dia produeix aliments com per alimentar a 12.000 milions de persones, més o menys el doble dels que hi vivim. I moren milers i milers de nens i adults cada dia... de gana.
Documental: We feed the world (Alemania 2005, 95')
http://video.google.es/videoplay?docid=-5363220955116883053&ei=1eDvSevBLsX3-AajreSsDA&q=Nosotros+Alimentamos+El+Mundo&hl=es&dur=3


Per mi és el mateix, el paradís... és la nostra terra rica en recursos, però per la cobdícia d'uns pocs és com si fos envoltat de tanques de seguretat i amb vigilància i s'hi pogués accedir només previ pagament. I és evident que no és així, dons les més grans reserves recursos i de riqueses de la biodiversitat del planeta estan en països que anomenem en vies de desenvolupament, això si, pentinades explotades i "protegides" pels països que diem desenvolupats, o pitjor encara, les seves empreses transnacionals, que pretenen fer negoci de les terres i recursos de pobles indígenes sense que els hi importi que els passa a aquesta gent i a les seves terres.

Pelicula: Angeles y Demonios (USA 2009, 124')
http://www.megavideo.com/?d=32GPXWT3
http://www.megavideo.com/?v=ARHMTVST
http://www.megavideo.com/?v=EGXSUKO1
(fuck megavideo)
Clarament de les millors pel·lícules estrenades recentment. Amb el mateix títol que un documental que cert dia vaig enllaçar. Un best-seller fet pel·lícula, la precuela d'el codi da vinci, ens parla dels illuminati i del vaticà, només que se'n parli (i se'n ha parlat molt ja) em sembla bé, però és un film força interessant.

I per despedir-se i arrodonir l'entrada, una mica de música, del que escolto últimament i em dona forces, la Keny Arkana i el seu últim disc Desobeissance
Musica: Keny Arkana, Desobissance 2008(descarregar disc)
http://rapidshare.com/files/105089143/Keny_Arkana-Desobeissance.rar

i deixo un parell de vídeos per veure amb subtítols en spanish pels que no dominin el francès...





Com diu ella mateixa en aquest gran tema, som la última generació per a canviar-ho tot, i jo afegiria sense complexes (jo sempre faig tard) que som la generació que anem tard per salvar el món, el nostre paradís...
però l'esperança és l'ultim que s'ha de perdre!

salut!

dilluns, 4 de maig del 2009

pandèmia de porcs


Estar fart, podria ser el títol, però he posat un que fes més gràcia, dons si alguna cosa em/ens cal és riure tant com sigui possible.
Un virus és aquell organisme que s'apodera d'un hoste per viure a costa seva, una espècie de parasitisme, a nivell submicroscòpic si es vol.
Si que hi ha parasitisme necròfag, que mata al seu hoste i per tant també és mata a ell si no s'ha pogut canviar o extendre de cos, però no només és així (paràsits biotròfics) i no sembla una actitud gaire intel·ligent. Sobretot si té una capacitat d'infecció limitada.
Per mi els números canten, 1000 infectats a DF, ciutat de 19.000.000 d'habitants.
El perillós virus que sembla que fa un mes (sinó fa més que s'oculta) s'està extenent ràpida i perillosament per tot el món, a la ciutat on ha estat pitjor afecta a 1 de cada 19.000 mexicans, o el que és el mateix aproximadament el 0,005% de la població.

Si, si, realment demanaria als incompetents de l'OMS que declaressin l'alerta màxima de pandèmia, a les interessades farmacèutiques que fabriquin milions d'antivirals, i als incompetents interessats dirigents del meu país desenvolupat (i de tots els que puguin) que comprin antivirals per totes.

I si fos polític, ja posats, faria concursos públics per veure qui s'inventa el virus més maco amb subvenció, i premis en metàl·lic per qui trobi els remeis, i si és la mateixa institució, o millor dit, empresa, dons premi especial. Inútils!

I si fos un ric capitalista sense escrúpols, invertiria en Roche i Boheringer que resulta que a part de estar les dues al meu fotut poble, són les dues empreses que tenen els dos únics antivirals efectius contra el mal, i curiosament, de les que més han pujat en borsa aquests últims dies. A més, segur que guanyen els premis i concursos que he dit. Fastigosos!

Però com que realment no soc cap de les dues coses, i a cap dels tres demanaria res a part de la desaparició, simplement escric aquesta entrada de bloc convidant-vos, com sempre, a no creure res dels mitjans de comunicació oficials i informar-se i pensar per un mateixa.

L'únic virus perillós a escala planetària és el provinent de la recombinació del virus capital, amb els virus estats i organitzacions internacionals col·laboracionistes. Una bona colla de porcs que ja s'extenen com una pandèmia per gairebé tots els racons del món, pretenent infectar-nos fins la més profunda intimitat.

Avui m'he passat, i sense enllaços, així que deixarem un enllaç per si hi ha algú que encara té por de morir de grip porcina a catalunya (a mi em fa gràcia només d'escriure)
Por qué sólo en México se mueren los griposos?

i un per si estàs d'acord amb mi
http://www.kaosenlared.net/noticia/biosabotaje-a-mexico

màxim respecte al col·lectiu Kaos en la red!!

i per últim dir que la majoria de conspiranoics que es comuniquen mitjançant la xarxa creiem que l'origen de la "pandèmia" és intencionat; i que la imatge de l'entrada és una representació feta amb ordinador de l'aspecte que en teoria té un virus.

Avui més adient que mai,
salut!

dijous, 30 d’abril del 2009

tocar fons... i posar-s'hi música

Quan penses que tot el món, tot, conspira contra tu, quan deixes de creure en res, i et sents sol en mig de la societat boja, plena de porcs encostipats i d'altres que els encostipen... Quan sembla que ni cos ni res et pugui treure del forat... sempre hi ha la música, i aquella cançó que sembla que parla de la teva vida i que te la fa veure més maca. Per mi, l'artista que més la clava de fa temps, el tote, que tot i cagarla en coses, sobretot en l'últim disc, també ha fet temazos com aquest.

Tote King-Conspiración
http://www.youtube.com/watch?v=nQyRegQjDX4

I ja que estic fluint flotant entre notes, aprofito per encetar la etiqueta de música i fer un parell de recomanacions, almenys dels seus myspaces, aquí

in*digna http://www.myspace.com/indignamusic
(temazos)
chulito camacho http://www.myspace.com/chulitocamacho
(d'on pots baixar el seu disc de reagge)
i el nota http://www.myspace.com/elputunota
(que tot i que el coneixia em va encantar en directe al concert de La directa)
Estil reagge-hiphop-raga-rap o com siguin es diguin o s'escriguin els estils que em molen

La música em mou més que la energia ingerida menjant, que molta resulta malgastada pensant coses rares com les d'aquest bloc.

Només em queda resarme, per sempre tenir un aparell on poder sentir les meves cançons preferides; o almenys de disposar d'elles en algun format digital durador i la capacitat per transformarles fàcilment en aquest aliment per les orelles i l'ànima que és la música.

es demasiado triste ser alguien despierto

es imposible estar aqui mucho mas tiempo
[tk]

i...és que hi ha moments que m'encantaria viure per sempre en el món virtual del color i les textures planes com un perpetu enamorat, i escopir totes les pastilles vermelles que m'he fotut, com yonki de la droga de la veritat. Però addicte per sempre, sense ganja, ayahuasca, ni metadona, ni res que permeti el deshabituament. I ni la bogeria ni la destrucció cerebral les considero recuperació, i no sé quina de les dues, o si les dues són efectes secundaris de l'abús de tal droga...

...donde esta la nueva droga que me sienta bien?
soy de esa generación que ya nació sin fé, que vivimos enfadados y no sabemos por que.
[tk]

en fi, per sort sols són uns moments d'atrapada mental... o són els únics moments de lucidesa?
;)
salut i bona música!

dimarts, 21 d’abril del 2009

el joc

El promès a un mateix és deure moral insalvable, ja fa temps que l'he revist, aquí online, a megabla, la millor manera que no es faci mal és amb dos arxius diferents de la mateixa pel·lícula, posant-los a carregar els dos a la vegada.
Pel·lícula: WarGames (Juegos de Guerra, 1983)
http://www.megavideo.com/?v=NNUKHYR9.
i/o
http://www.megavideo.com/?v=V51DCKOT
clarament, molt millor pel·lícula que la actual que ja vaig posar, d'una època on la seguretat semblava més compromesa, existia la "conspiranoia mediatico-institucional" on fins un nen la podia posar en evidència la seguretat del món, segurament no devia ser molt complexe... Avui dia el que passa a la pel·lícula seria impossible, dons els coneixements i la dificultat per a una cosa semblant han crescut exponencialment, en canvi, hi ha més armes atòmiques escampades pel món, i moltes sense control, en venta o en mans d'individus indesitjables. Jo ho trobo molt més perillós que la guerra de titelles de la guerra freda.

I al joc de la vida, al que m'encanta jugar, és igualment complex, en tant que requereix aprenentatge diari, connexió a la xarxa i molt d'estomac amb un toc de descomfiança, recent tirada em va enviar al talego; quatre torns sense tirar. Temps per escriure i reflexionar. I per aprendre coses coneixent gent, sinó dolent tampoc alegre el que pots aprendre aquí. Dona per pensar...

El següent documental, d'ajuda, els trucs per portar bé la partida... de l'indi de "conocer a dios"
Documental: Las 7 leyes espirituales del éxito
http://www.megavideo.com/?v=32M4G06V (veure)
http://www.megaupload.com/es/?d=L4QPSFKC(descarregar)
i segueixo preguntant-me per què tot i saber alguna cosa encara no sempre ho utilitzo...
En fi... crec que que ha sortit un 10, una tirada totalment acceptable. Sort, m'havia costat uns bons MB. ;) Deixam dir atzar a les coses que no podem controlar... o si?

I donant una mica més de funció d'enllaç no de rollo, una joguina en format obert, que va la mar de bé i està en català, que em substitueix el photoshop, per molt cs que sigui... i pot obrir els antics arxius .psd, la guineueta del gimp, responsable del retoc d'imatges d'aquest bloc.
Programa: Gimp
http://sourceforge.net/project/downloading.php?groupname=gimp-win&filename=gimp-2.6.6-i686-setup.exe&use_mirror=fastbull

salut!

dimecres, 15 d’abril del 2009

lliure formació i informació



Formació en temps d'streaming, pelicules vistes des de la xarxa, per mi la millor manera en forma de documentals. No val per tot però pots aprendre els bàsics de quasi tot de forma amena.

Salvaran el món amb el seu documental? Sense voler ser cínic, si hagués tingut la oportunitat de fer un documental sens dubte seria així
http://video.google.com/videosearch?q=The+Zeitgeist+Movement%3A+Orientation+Presentation+-+spanish&emb=0#
Un 90% de coincidència, amb les coses que penso i predico, però aquests ultracinentificistes del venus project i el moviment Zeitgeist, com molts altres no s'expliquen coses com les dels següents dos documentals, que van junts perquè els dos parlen del mateix

Documental: las puertas de la percepción
http://www.megavideo.com/?v=MRMJHQMF (per veure)
http://www.megaupload.com/es/?d=G9AW5JBR(per descarregar)
segona part
http://www.megavideo.com/?v=Q010IKBM
(per veure)
http://www.megaupload.com/es/?d=G16BP956(per descarregar)
regals de la pachamama que la ciència no pot (per ara) explicar...

Més formació, sobretot temes informàtics, tot i deduible de l'entrada anterior, els

també parlen català i són un clar exemple del titol de la entrada

I em despedeixo explicant la pajarada gràfica del principi, una representació artistico-científica-simbòlica d'aquesta interferència doble que no m'acaba de deixar pensar amb claredat... potser per això he estat raro aquests últims dies. Ho sento pels que ho hagueu patit.

dimarts, 7 d’abril del 2009

poc pà, molt fuet

Especial dedicació als pocs que sé que em llegeixen, i als que fan com jo.
http://null-lab.hacklabs.org/conspiranoia/
Que bonic saber que aquí al costat escriuen un bloc amb aquest títol, tot i que és col·lectiu i més alliberat, gent d'inquietuds similars, m'agrada.
Programa: jap http://anon.inf.tu-dresden.de/index_en.html
Un altre proxy, això de la navegació anònima és per tenir en compte, més si és un programa senzillet en java que funciona en qualsevol sistema operatiu, inclús des d'una memòria portàtil d'aquestes usb.

i per acabar aquesta entrada fent cas del títol, i resignat ja al bloc quinzenal tot i que tinc un parell d'entrades a mitges, una peli ben guapa (espero, ara la veuré) ja que no la fan casi a cinemes que es distribueixi força d'altres maneres...;)

Película: R.A.F. Facción del Ejército Rojo (2009)
http://www.megavideo.com/?v=5H2MXYLQ
penjada al coi de megavideo i per veurela en resolució i saturar aquests mamons també es pot descarregar aquí http://www.megaupload.com/?d=O30UICAH
Res més, era com per no perdre el costum... salut!

dimarts, 10 de març del 2009

friki joc o crua realitat?

Massa tard per poder-li dir, com a molt setmanari, a aquest bloc, i una mica ansiós per jugar al meu últim joc preferit amb els meus, o més ben dit, les meves, li dedico aquesta entrada. Illuminati és el nom del joc, i comença una nova etiqueta que és diu crua realitat. I la començo amb un documental pels defensors acèrrims del capitalisme, no deixa indiferent

Documental: Por un trago de agua (2006 )
http://www.tu.tv/videos/por-un-trago-de-agua-2006-documental

Tornant al joc, a part del nom del mateix, Iluminati és el nom d'un dels grups amb els que jugues, que tothom diu són els més poderosos i amb els que és més fàcil guanyar. Llavors, si totes les cartes representen coses que existeixen... Si heu vist el documental "Angeles y demonios" de l'entrada anterior, ja sabreu per on va la meva conspiranoia. Cal dir que és un joc envoltat de misteri. Té coses una mica bèsties, diuen alguns, com el dibuix del pentàgon en flames. Però aquesta és una nova edició del joc, cal dir que en la primera versió del joc, de l'any 85 crec, ja hi havia el pentàgon en flames, i hi havia una altra carta, terrorist nuke, on l'il·lustració és de les torres bessones explotant... En tot cas no es cosa meva ni de la meva conspiranoia, hi ha molta info sobre el tema, una peli i tot, com es pot veure a la següent imatge on es veuen els dibuixos que he comentat, jo deixo però uns documentals sobre aquesta gent...

Documental: The Illuminati
(vol 1 de 2)
http://www.tu.tv/videos/the-illuminati-vol-1-1-parte-de-2

Documental: The Illuminati (vol 2 de 2)
http://www.tu.tv/videos/the-illuminati-vol-1-2-parte-de-2

Em veieu com un grillat conspiranòic potser, així que, per els més incrèduls, una altre dosi de crua realitat


Documental: Operaciones con bandera falsa
(V.O.S. 73')

http://video.google.com/videoplay?docid=-6062293044777614604

I prou de conspiranoia, o crua realitat, depenent de la veracitat que donis a la informació en qüestió, però no vull despedir-me sense alabar una mica més aquest joc, i enllaçar a l'explicació de la wikipèdia, i a les referències de l'autor i l'empresa que el van crear.


La pàgina web oficial:
http://www.sjgames.com/illuminati/index.html
L'article de wikipèdia
http://en.wikipedia.org/wiki/Illuminati_(game)
i un enllaç a uns màsters de la conspiració on s'explica les cartes de l'antiga edició el que signifiquen segons ells...
http://www.cuttingedge.org/articles/icg.html
però no deixeu de visitar aquest últim per veure les cartes del pentàgon i les torres bessones originals...
http://www.cuttingedge.org/news/n1753.cfm


i ho sento perquè no m'he pogut resitir de posar les imatges d'algunes de les cartes originals...
Fuck the New World Order!

dilluns, 2 de març del 2009

física i metafísica

Sota aquest pretenciós títol, només les meves reflexions portades a imatges, documentals que parlen de coses que he pensat, o que m'han fet pensar coses. O entendre coses, o aportar exemples o visualitzacions de pensaments i creences.
Si, creences, dons amb aquesta entrada "m'he vist obligat" a afegir l'etiqueta misticisme, i és que per algú pragmàtic com jo, parlar de temes com, déu, àngels o dimonis (als títols dels documentals que poso) em sona, tot i que hi pugui estar d'acord amb moltes de les coses, així, místic.
Potser és que pensar sobre religió, encara que sigui la pròpia, sigui un acte místic.
És millor parlar d'això havent vist els documentals, així que sense més xerrera els presento i si de cas ja se'n parlarà...

Documental: El Secreto (2006, 90')
http://www.tu.tv/videos/the-secret-1-de-2
http://www.tu.tv/videos/the-secret-2-de-2
No sé si es pitjor v.o. subtitulada en dues parts
http://www.megavideo.com/?v=C6G3ZAU7
o una sencera traduït al castellà "latino" (és el que hi ha, mai més ben dit)
jo tinc la meva religió, el meu déu, que és com jo però millor, el meu ideal. I tu?

Documental: Conocer a dios (2006, 66')
http://www.megavideo.com/?v=RITV8NR4
Sense comentaris, si em coneixeu, que enllaci alguna cosa així es com per mirar-ho

Documental: Angeles y demonios al descubierto (2006, 67')
http://video.google.es/videoplay?docid=8117706512544654750
Per desgràcia tot això no fa més que alimentar la meva conspiranoia. És saber. I saber coses i no compartir-les amb els demés, i usar-les per imposar-se sobre elles, és abús de poder i divisió de la societat (humanitat?) en classes.

Documental: LHC El accelerador de partículas (2008, 44')
http://www.megavideo.com/?v=TV7TUN8U
Sobre l'armatoste aquest que estan construint entre França i Suïssa, per a resoldre grans qüestions actuals de físics teòrics, i que té molt a veure amb altres temes que es toquen en els altres documentals, tot i que des d'una vessant més científica i menys mística. Només comentar que els físics, que conceben tot el que passa al món com a una funció de probabilitat, volen construir aquest aparell (de fet ja hauria d'estar en funcionament) dient que hi ha probabilitats de que desaparesquem tots, xuclats per un forat negre o alguna cosa pitjor, i que jo sàpiga a ningú li han preguntat si li sembla bé córrer aquest risc. Una mica el que deia en el comentari del documental d'abans. I aquí, al poble del costat, una andròmina, tot i que més petita, del estil, i que jo sàpiga tampoc han preguntat res a ningú... Val la pena, per petita que sigui la probabilitat, desaparèixer per saber perquè érem aquí?

dilluns, 23 de febrer del 2009

electrònica lliure i solucions a megavideo

Una nova entrada, massa espaiada de la primera i amb indecisió per les coses que vull posar.
Començo per la part de Megavideo: Megavideo és un servidor de vídeos que, suposadament saturat, va decidir posar limitacions al visionat de vídeos. Una limitació de temps, 72 minuts normalment, totalment insuficient per a veure una pel·lícula normal d'uns 90. El que ells proposen: que esperis una hora, o que paguis. Que paguis, eh? Si ho fas, et roben. Et fan pagar per a veure una cosa que no han pujat ells al web, no és seva, i segurament vulnera els suposats drets sobre la propietat intel·lectual en diversos països. En tot cas, es una web repleta de vídeos interessants que s'han de enllaçar expressament, dons l'adreça no és res que s'assembli al nom del vídeo en qüestió. Molts dels vídeos que enllaçaré en aquest bloc estan penjats a Megavideo, així que és de consciència explicar com funciona aquesta limitació, i com evitar aquest abús amb unes quantes tècniques variopintes.
La limitació de temps comentada és basa en la nostra IP, la nostra direcció a la xarxa, així que la forma lògica de passar-la seria canviant aquesta direcció, almenys de cara a Megavideo. Per aquest motiu és important saber si la IP que ens ofereix el nostre proveïdor d' internet és estàtica (com la meva, que sempre és la mateixa) o dinàmica; que canvia cada vegada que un es connecta.
De tenir-la dinàmica o no saber-ho, la solució és tan senzilla com: quan salta la limitació de temps tanquem el navegador (si copiem l'adreça del web del vídeo serà tot més ràpid), desconnectem de la corrent el router, esperem uns segons i el tornem a connectar. Quan tornem a tenir internet tornem a obrir l'explorador web, enganxem l'adreça i tornem a carregar la pàgina, i seguim el vídeo per on l' havíem deixat.
Si no ha funcionat o teníem IP estàtica, hi ha altres solucions. Un parell d'elles en software per canviar la IP: un proxy com el de l'entrada anterior, tot i que Tor no funciona molt bé per problemes amb Flash, i Megavideo funciona amb Flash. Un programa que canvii l'adreça MAC; que és el número de sèrie de la nostra tarja de xarxa o de wifi, i és únic per a cada aparell. Per a la gran majoria, per sort minvant, d' usuàris de windows existeix un programa curiosament anomenat "MAC Address Changer for windows" que farà el pes per a enganyar a megavideo.
Així com per donar-me corda m'he guardat les dues millors solucions pel final.
Obrir vàries vegades la pel·lícula, en diferents pàgines o pestanyes. Obrim una vegada el vídeo, clickem al play i quan comenci clickem pausa, obrim una nova pàgina del mateix vídeo, li clickem play, i quan comenci portem el cursor de la posició endavant (al minut 72 com a molt), i clickem a pausa, i el deixem carregant. D'aquesta manera podem tornar a l'altre pàgina i començar a veure la pel·lícula, i quan salti la limitació canviem la pàgina a la que estava en pausa i ja hauria estar carregat la resta de vídeo, li donem al play i acabem de veure'l.
Pre-carregar i veure fora de línia. Aquesta és la millor solució si tenim un accés d'alta velocitat. És tan senzill com carregar tot el vídeo i després al navegador clickar a "Arxiu" i dins "treballar fora de línia". Així, amb el navegador desconnectat de la xarxa, megavideo no ens podrà tocar el que no sona, i com que el vídeo ja l'hem carregat el podrem veure sense problemes.

Ara clar, està bé posar algun vídeo per a comprovar que funcionen els truquis, així que com que no sabia què posar, he pensat en quina pel·lícula em molaria veure. I mira així tot ràpid no l'he trobada, però si he trobat la segona part o remake del 2008. Que com que no l'he vist i no vaig de cinèfil, no sé que dir-ne. De la del 1983, que em va impactar molt quan de petit la vaig veure i vaig pensar per primer cop en la fragilitat del nostre món, i que acabo de decidir que la buscaré i enllaçaré en un futur. Parlo de la pelicula Wargames. Així dons deixo l'enllaç a megarates :
Pelicula: Wargames: the dead code (2008)
http://www.megavideo.com/?v=P5NSASO3 (v.o.)
http://www.megavideo.com/?v=S9P763FU (doblada al castellà)

A coi, quasi se'm oblidava el motiu real d'aquesta entrada, de títol electrònica lliure. Alguns enllaços a pàgines que estic visitant últimament, que a part de no haver de recordar-les jo, poden interessar a algú.

http://www.arduino.cc/es/
Arduino és un sistema de microcontrolador, íntegrament desenvolupat en format lliure i obert, que permet a tothom dissenyar de forma senzilla i econòmica qualsevol aplicació electrònica imaginable, per aquest motiu podem trobar a la xarxa piles d'aplicacions d'aquest sistema.
http://hackaday.com/
En pàgines com l'anterior, hi ha exemples documentats per a tot tipus d'aplicacions i nivells tècnics.
http://pob-technology.com/web/index.php
Va de robots lliures i totalment modificables i reconfigurables. El sistema Pob-bot (Public Open Bot) és distribuït per proveïdors de robòtica i electrònica de tot el món, i entre ells la tenda que hi ha a Barcelona, única a Espanya de robòtica i amb la que acabo aquesta entrada
http://ro-botica.com/

dimarts, 17 de febrer del 2009

Presentació

Bé, després de temps buscant la manera de posar ordre al meu propi món, i de que bons amics tinguin tots un bloc, he pensat en aquesta eina com a una possibiltat de posar ordre al meu caòtic , almenys electrònic, món.
No em refereixo a l'electrònica pura i dura (hardware o "catxarrets", tot i que en parlaré), sinó a la extensió que tots tenim a la xarxa: els llocs que visitem, on escribim, o la informació que consultem...
I precisament el fet de cercar informació és el que més m'instiga a crear aquest bloc; quantes vegades hem repetit una cerca per tal de trobar aquella pàgina que ja hem vist, i que volem tornar a visitar?
Això té diverses solucions:
Les adresses d'interès al navegador d'internet. Si, són una solució, sempre i quan naveguis amb el teu pc i el teu navegador habitual.
Una llista, en paper o digital. Un document amb les adresses que ens interessin, classificades, per exemple en temes. Està molt bé un format digital (per exemple txt) però sinó el portes a sobre, posem al portàtil, o en un mòbil que ho permeti, millor fes-la en paper i porta-la sempre al damunt. Però clar, documents reals (papers), i electrònics (a la xarxa) no lliguen bé, ni que sigui perquè les adresses d'aquest últims tenen la desagradable costum de ser llargues i enrebassades, cosa que fa pesat i difícil passar d'uns als altres; es a dir escriure-les cada vegada, al paper un cop i tants com el visitem al navegador.
La següent opció lògica sembla... dons clar! poso aquest document a la xarxa i el puc consultar cada cop que m'hi conecti. Això soluciona els problemes de les solucions anteriors. Però qui hagi fet, allotjat i mantingut una plana web, sabrà la feina que significa, i tot que si tinc en ment el meu propi espai web, no és prioritari per ara, i el que pretenc solucionar-me amb aquest bloc si, perquè és un problema habitual.

Així dons, amb el to que impregna el fet que aquest bloc sigui públic, aquí tinc la meva autojustificació d'aquest.

El mateix to pseudoformal que es deriva de pensar que potser algú llegirà aquestes línies em porta a escriure també els problemes del bloc, i concretament d'aquest bloc. Això també em servirà també per veure fins a quin punt són restrictives les condicions d'ús d'aquest, dons és google qui ofereix aquest servei.
Per fer-te una conta en qualsevol servei web acceptes unes condicions d'us, normalment sense llegir-les, per tal de poder prosseguir o finalitzar la inscripció. Això pot semblar normal, però pot arribar a ser un problema, i ho ha estat: en serveis com facebook o myspace el propietari del web és, per les condicions d'ús, propietari de tot allò que els usuaris penjin, incloent fotografies, cançons o videos.
Sembla lògic pensar que en un servei no pots despotricar d'aquest, almenys si és gratuït, però per pròpia inquietud vital no m'en puc estar.
No sé si és habitual (perquè no m'he fet mai un bloc) que t'obliguin a fer-te un compte de correu-e, però sem fa estrany i això que a mi no em representava un problema, dons fa molt que tinc un gmail, de quan en comptes de que t'obliguessin, t'havia de convidar unaltre usuari... La meva conspiranoia em porta a preguntar-me si aquesta gent deuen voler acaparar, a part de les cerques, els correus-e gratuits a la xarxa.
I no sé si és conspiranoia meva, però només cal preguntar a qualsevol que fa per buscar coses a la xarxa, i si el/la vols posar en un compromís, demana-li que et digui tres cercadors més, a part del gran G de qui aquí parlo.
Porta a pensar... 1984? Ministèri de la Veritat? Qui decideix quina és la informació que trobes? O la proabilitat de trobarla? I si hi ha una pàgina que pel motiu que sigui decideixen no mostrar-la?
En tot cas, només recordar que si fa temps que busques quelcom i no tens resultats satisfactoris, prova millor amb unaltre ordinador, que trobaràs, almenys, coses diferents. I és així perquè aquesta gent ordenen els resultats de forma (a part d'altament secreta) que depen de les cerques anteriors realitzades des d'aquell ordinador.
És a dir, que el que busquem queda enmagatzemat i, per exemple, serà usat per a personalitzar la publicitat que ens apareixerà al buscador o al nostre nou obligat correu-e.
Això és pot solucionar fàcilment fent ús d'un proxy per a navegar, i sense més xerrera aquí deixo tres enllaços que fan la feina per la qual he concebut aquest bloc.

Documental: Los creadores de google (The google boys, usa 2004. 44')
http://www.megavideo.com/?v=5W9JE0MQ
si, megavideo fa pudor, però
el video no l'he pujat jo, i dura menys que la limitació que posen

Documental: El mundo según google (2006)
http://stage6.divx.com/user/tvripper/video/1345043/Documental---El-Mundo-Segun-Google
o bé a
http://video.google.com/videoplay?docid=-2084919753106562775&q=el+mundo+segun+google
em consta que l'han penjat i despenjat de googlevideos varies vegades, qui sap si l'enllaç anirà quan el clickis...

Programa: Tor. Proxy per a la navegació anònima, veure la web del projecte:
http://www.torproject.org/


En fi, no està mal per començar, quina xerrera si m'hi poso...