dijous, 30 d’abril del 2009

tocar fons... i posar-s'hi música

Quan penses que tot el món, tot, conspira contra tu, quan deixes de creure en res, i et sents sol en mig de la societat boja, plena de porcs encostipats i d'altres que els encostipen... Quan sembla que ni cos ni res et pugui treure del forat... sempre hi ha la música, i aquella cançó que sembla que parla de la teva vida i que te la fa veure més maca. Per mi, l'artista que més la clava de fa temps, el tote, que tot i cagarla en coses, sobretot en l'últim disc, també ha fet temazos com aquest.

Tote King-Conspiración
http://www.youtube.com/watch?v=nQyRegQjDX4

I ja que estic fluint flotant entre notes, aprofito per encetar la etiqueta de música i fer un parell de recomanacions, almenys dels seus myspaces, aquí

in*digna http://www.myspace.com/indignamusic
(temazos)
chulito camacho http://www.myspace.com/chulitocamacho
(d'on pots baixar el seu disc de reagge)
i el nota http://www.myspace.com/elputunota
(que tot i que el coneixia em va encantar en directe al concert de La directa)
Estil reagge-hiphop-raga-rap o com siguin es diguin o s'escriguin els estils que em molen

La música em mou més que la energia ingerida menjant, que molta resulta malgastada pensant coses rares com les d'aquest bloc.

Només em queda resarme, per sempre tenir un aparell on poder sentir les meves cançons preferides; o almenys de disposar d'elles en algun format digital durador i la capacitat per transformarles fàcilment en aquest aliment per les orelles i l'ànima que és la música.

es demasiado triste ser alguien despierto

es imposible estar aqui mucho mas tiempo
[tk]

i...és que hi ha moments que m'encantaria viure per sempre en el món virtual del color i les textures planes com un perpetu enamorat, i escopir totes les pastilles vermelles que m'he fotut, com yonki de la droga de la veritat. Però addicte per sempre, sense ganja, ayahuasca, ni metadona, ni res que permeti el deshabituament. I ni la bogeria ni la destrucció cerebral les considero recuperació, i no sé quina de les dues, o si les dues són efectes secundaris de l'abús de tal droga...

...donde esta la nueva droga que me sienta bien?
soy de esa generación que ya nació sin fé, que vivimos enfadados y no sabemos por que.
[tk]

en fi, per sort sols són uns moments d'atrapada mental... o són els únics moments de lucidesa?
;)
salut i bona música!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada